Для орендодавця
1. Як діяти, якщо в останній момент друга сторона хоче змінити умови оренди?
Якщо ви не згодні на нові умови оренди, потрібно виконати скасування оренди і повідомити в технічну підтримку Goodzilla, якщо не вдається узгодити умови.
Не починайте та не погоджуйтесь на оренду, якщо умови змінені та не відповідаються актуальним або не влаштовують вас.
Скасування оренди може вплинути на ваш рейтинг.
2. Чи потрібно повідомляти платформу, що річ передана та отримана назад?
Так, в додатку необхідно це відмітити, щоб уникнути конфліктних ситуацій. Після отримання речі назад переконайтесь, що оренда закрита і кошти за оренду більше не нараховуються.
Оренда повинна мати статус «Завершена» та «Фіналізована» і не містити заборгованостей з оплати.
3. Що робити, якщо особа не повертає річ вчасно?
Повідомте в технічну підтримку Goodzilla, щоб ми могли зафіксувати ситуацію.
Також, радимо звернутись до правоохоронних органів для подальших дій. Ми, в свою чергу, зі свого боку, надамо всю необхідну інформацію та підтримку, щоб ви могли ефективно вирішити ситуацію.
Рекомендуємо співпрацювати з верифікованими користувачами для кращого досвіду та комфортної оренди.
4. Що робити, якщо особа не прийшла на зустріч?
Необхідно повідомити технічну підтримку Goodzilla, щоб ми могли перевірити ситуацію, вплинути на орендаря та сприяти її вирішенню, а також покращенню сервісу оренди.
5. Як нагадати людині про повернення речі?
Goodzilla надсилатиме нагадування при наближенні дати завершення оренди, за умови, що ці дати встановлені.
Крім того, орендодавець або орендар можуть натиснути кнопку
, щоб позначити своє бажання завершити оренду якомога швидше.6. Що робити, якщо людина втратила або пошкодила річ?
У кожної речі є ціна нової, але якщо річ була вживана, має ознаки зносу чи є старшою за певний період, то вартість компенсації може бути знижена відповідно до її стану. Потрібно звернутись до технічної підтримки для з'ясування ситуації та можливих варіантів компенсації, які враховуватимуть фактичний стан речі.
7. Як домовитись про компенсацію або відшкодування шкоди?
Якщо питання не вдається вирішити безпосередньо між орендодавцем і орендарем, зверніться, будь ласка, до технічної підтримки Goodzilla.
8. Що робити в разі форс-мажору, якщо ситуація виходить за межі стандартних умов?
Нажаль, ми не в змозі передбачити всі обставини та ситуації, однак у будь-якому разі ми прикладемо максимум зусиль для вирішення ситуації
Обов'язково зверніться до технічної підтримки Goodzilla.
Ми зробимо все можливе для врегулювання ситуації та надання допомоги у будь-яких непередбачуваних випадках. Також, рекомендуємо переглянути інформацію, як орендувати річ.
Додаткові відповіді ви знайдете в розділі «Питання та відповіді»