Для орендаря

1. Як діяти, якщо в останній момент друга сторона хоче змінити умови оренди?

Якщо вас не влаштовують нові умови оренди, надішліть запит на її скасування. У разі неможливості досягти згоди, повідомте про ситуацію технічну підтримку Goodzilla.

Не розпочинайте і не погоджуйтесь на оренду, якщо умови були змінені, не відповідають актуальним або вас не влаштовують.

Зверніть увагу: скасування оренди може вплинути на ваш рейтинг.

2. Що робити, якщо особа не прийшла на зустріч?

Потрібно повідомити технічну підтримку Goodzilla, щоб ми змогли перевірити ситуацію, вплинути на орендодавця та посприяти вирішенню ситуації та покращити сервіс оренди.

3. Як правильно оформити повернення речі?

Після повернення речі переконайтеся, що оренда повністю завершена: вона повинна мати статус «Завершена» та «Фіналізована», а також не містити жодних заборгованостей з оплати.

4. Що робити в разі форс-мажору, якщо ситуація виходить за межі стандартних умов?

На жаль, ми не можемо передбачити всі можливі обставини, однак у будь-якому разі докладемо максимум зусиль для вирішення ситуації.

Обов’язково зверніться до технічної підтримки Goodzilla.

Ми зробимо все можливе для врегулювання ситуації та надання допомоги у будь-яких непередбачуваних випадках. Також, рекомендуємо переглянути інформацію, як орендувати річ.


Додаткові відповіді ви знайдете в розділі «Питання та відповіді»

Контактна інформація